№ 38

19 вересня 2024 року

Освіта

Освіта (158)

Середа, Лют. 06 2019

Навчальний процес 2019 року щойно розпочався, а освітня галузь міста вже має ряд інновацій, які, сподіваємося, вплинуть на покращення освітнього процесу в Новій українській школі та зроблять навчання здобувачів освіти більш доступним, ефективним і цікавим.
Під патронажем міського методичного центру управління освіти Прилуцької міської ради розпочали роботу експериментальні майданчики в ЗЗСО №№ 1, 5, 7, 10.
Гімназія №1 імені Георгія Вороного працює в рамках експерименту всеукраїнського рівня за темою «Електронний підручник для загальної середньої освіти». Учні експериментального 1-В класу разом зі своїм учителем Оксаною Хілобок уже отримали першу частину комп’ютерного обладнання, зокрема планшети для учнів і робочий комп’ютер для вчителя. Друга частина обладнання ще очікується. Це буде шафа для заряджання планшетів та інтерактивна дошка. Таке обладнання дасть можливість гімназистам працювати в новому сучасному цифровому освітньому середовищі.
У ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 учні 1-В класу під керівництвом учителя початкової школи Ірини Ратушняк розпочали апробацію мультифункціонального апаратно-програмного комплексу MultiMind (виробництво Ізраїль). Цей унікальний на території України продукт школа отримала в рамках запропонованої Міністерством освіти та науки України «Концепції нової української школи» від компанії «БМС ТЕХНО». MultiMind – це інтегроване розвиваюче середовище, яке розраховане на дітей молодшого шкільного віку (6-9 років) і включає в себе мультимедійне програмне забезпечення, інтерактивний робочий стіл для групової роботи, а також дидактичні матеріали, аксесуари, посібник для вчителя з детальними планами уроків. Усе це створює комплексне освітнє середовище, в центрі якого знаходиться дитина.

Середа, Січ. 23 2019

17 січня на базі Прилуцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 із поглибленим вивченням інформаційних технологій було проведено І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
Основними завданнями конкурсу-захисту є виявлення та підтримка творчо обдарованої молоді, залучення її до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції, виховання наполегливості, вміння формувати та відстоювати власну думку. Учасниками конкурсу були учні віком від 14 до 18 років. Кількість учасників, які могли брати участь у конкурсі від одного закладу освіти, не обмежувалась.
У І етапі конкурсу-захисту взяли участь 40 учнів 8-11 класів із усіх закладів загальної середньої освіти міста та вихованці ЦТДЮ, які є членами гуртків ОКПНЗ «Чернігівська МАН учнівської молоді», що працюють на базі закладів загальної середньої освіти міста Прилуки, а також учень ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тарас Литвиненко, який є учасником ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, котрий ішов поза конкурсом, як переможець ІІ етапу конкурсу минулого навчального року.
Найбільше робіт було представлено у відділенні літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства (9 робіт), а також у відділеннях історії (7 робіт) і мовознавства (6 робіт).
Найбільшу кількість науково-дослідницьких робіт підготували учні ЗОШ І-ІІІ ступенів №10, які представили 10 робіт та учні ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 – 6 робіт. 15 та 16 січня члени журі провели попереднє оцінювання робіт, під час якого враховували актуальність теми, наукову новизну та правильність оформлення роботи.
Досить цікавими виявилися такі теми як: «Створення 3D-принтера», «Екологія сміття», «Графи та їхнє застосування в нашому житті», «Еволюція намиста: від традицій до сучасності», «Стилістичні особливості перекладу англомовних пісень українською мовою».

Середа, Січ. 09 2019

У листопаді-грудні 2018 року серед учнів закладів загальної середньої освіти міста був проведений ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.
Учасниками ІІ (міського) етапу стали 624 учні, які вибороли 236 дипломів: І ступеня – 64, ІІ ступеня – 70, ІІІ ступеня – 102. Найкращі результати показали учні ЗОШ І-ІІІ ст. №7, які отримали 49 дипломів, учні гімназії №5 імені В.А. Затолокіна – 40 дипломів, учні СШ І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій – 37 дипломів та учні гімназії №1 імені Г. Вороного – 30 дипломів.
По 3 дипломи в ІІ (міському) етапі олімпіад вибороли: учень 11 класу гімназії №1 імені Георгія Вороного Артем Владіміров (з фізики, математики, інформатики); учень 9-го класу гімназії №1 імені Георгія Вороного Дмитро Клязника (з фізики, математики та хімії); учениця 10-го класу ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. С.Г. Шовкуна Катерина Нестеренко (з фізики, хімії та астрономії); учень 9-го класу ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Олександр Харечко (з фізики, математики та економіки); учень 10-го класу гімназії №5 ім. В.А. Затолокіна Дмитро Швець (з хімії, біології та трудового навчання); учень 11-го класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №14 Андрій Гузєв (з інформатики, інформаційних технологій та економіки).

Середа, Лист. 21 2018

1 вересня 2018 року Закон України «Про освіту» дав старт Новій українській школі. 8 листопада вчитель молодших класів однієї з місцевих шкіл запропонувала провести екскурсію, в якій якраз і йшлося б про Нову українську школу (НУШ). Я давно хотіла дізнатися більше про нову освітню реформу, тому й без вагань погодилася приєднатися до групи.
Екскурсія проводилася в Прилуцькій ЗОШ І-ІІІ ст. №9. Ми дуже вдячні директору навчального закладу Симоненко Наталії Петрівні за теплий прийом. Екскурсоводом була перша вчителька мого сина – Сиромятнікова Юлія Олександрівна. Вона з ентузіазмом розповідала про реформу, тому ми з колегами уважно її слухали. Завдяки новій реформі в учителів є можливість краще реалізувати свій учительський потенціал. Тепер вони обмежені лише Державним стандартом, тобто можуть обирати навчальні матеріали, імпровізувати, експериментувати. Головною зміною для учнів стала зміна навчального середовища. До школярів почали по-іншому ставитись. Повага, заохочення допитливості, прагнення знайти індивідуальний спосіб ефективного навчання кожної дитини стали обов’язками Нової української школи.

Середа, Лист. 07 2018

Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Рівень розвитку мовлення визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень малюка, його потреб та інтересів, знань, умінь і навичок.
Працюючи з дітьми раннього віку, я, як педагог, раджу батькам звертати велику увагу на спілкування з дітьми у формі діалогу.
Звертаючись до малюка з питаннями, спонуканнями, судженнями, дорослі повинні чекати від дитини активного відгуку на його висловлювання та жести, інтерпретуючи, поширюючи ситуативні неповні висловлювання свого маленького співрозмовника, добудовуючи їх до повної форми.

Середа, Лист. 07 2018

Багатьох нас із дитинства захоплювали краса та чарівні звуки рідної природи: чудові краєвиди, ніжний пташиний спів, шепіт трав. Барви та звуки злиті в єдину мелодію, яка зачіпає в наших душах потаємні струни. Але для збереження цієї краси слід докладати великих зусиль.
Ми, вихованці гуртка «Юні музеєзнавці» Прилуцької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 10, вирішили на осінніх канікулах здійснити екскурсію за маршрутом: м. Прилуки – с. Сокиринці – с. Тростянець. Незвідані нами стежки покликали нас у дорогу. Подорож була вражаючою: високе осіннє небо, багряне листя дерев, золоте мереживо опалого листя, смарагдові килими озимини... Нас зачаровували казкові краєвиди рідної землі.
Перша наша зупинка – Сокиринський палацово-парковий комплекс – родове гніздо відомого козацько-старшинського роду Ґалаґанів, яке збереглося до нашого часу та є найбільш характерним прикладом палацово-маєткової архітектури Лівобережної України початку 19 століття.
Ми дізналися, що в палаці зберігалася надзвичайно цінна й цікава колекція – зібрання українських килимів, плахт, порцеляни й кришталю, коштовної козацької зброї, старовинних меблів із дорогоцінних порід дерев, картинна галерея творів відомих художників України, Росії, Західної Європи. Тут діяв кріпацький театр і хор. Через це Сокиринці колись називали «Українським Парнасом».
Сокиринський парк – це пам’ятка садово-паркового мистецтва державного значення. До складу паркової рослинності входить близько 40 порід.  Основним видом є дуб звичайний. Парк створювали на базі природної діброви. Разом із дубами тут ростуть клен гостролистий, в’язи, липа серцелиста, береза, берест, липа, тополя біла, граб, модрина, ялина, сосна звичайна та чорна, каштан. З чагарників найбільше таволги. Збереглися сторічні платан, три дерева західного буку. Найстаріше дерево парку – Шевченківський явір.  Вважається, що саме під цим явором були написані знамениті слова Шевченка «Тече вода з-під явора, яром на долину…». Та час летить і ми подорожуємо далі ...

Фото зі статті

Систематично Благодійний фонд молодіжної ініціативи «Надія»...
Не дивлячись на військовий час, міська рада не лишає комунальні...
Прилуцька дитяча лікарня, у рамках співпраці з Державним...
адання пільг, компенсацій особам, які постраждали внаслідок...
Пропонуємо інформацію про ще одну з вулиць нашого міста, яку було...
Благодійний фонд молодіжної ініціативи «Надія» з Благодійним...
На виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного...
Нещодавно в Прилуках розпочалися роботи з грейдерування та...
У 2024 році КП «Послуга» розпочало реалізовувати проєкт...
У лютому 2022 р. Прилуцький район був частково окупований, а...

Хто на сайті

Зараз 513 гостей и жодного зареєстрованого користувача на сайті

Телефон редакції

050-916-95-31

Підпишись на нашу розсилку!